wtorek, 23 lutego 2016

Zagłosuj na Kraków Gala Twórców Blog Roku 2015

Mój blog 'Spacerkiem po Krakowie' bierze udział w konkursie
Gala Twórców Roku 2015 - Blog Roku 2015 - Video Roku 2015 
                                                                                  w kategorii PODRÓŻE.
Jeśli uważasz, że blog jest wart uwagi, zagłosuj, proszę na mojego bloga.




Dochód z sms-ów zostanie przekazany fundacji dzieci niczyje, która pomaga dzieciom doświadczającym przemocy. Koszt SMSa: 1,23 zł brutto (1 zł + VAT).
W przypadku wysłania SMSa spoza terenu Polski, operator sieci gsm może naliczyć dodatkową opłatę roamingową, zgodnie z taryfą danego operatora. Głosowanie do 1 marca 2016.

Wyślij SMS o treści:
C11143 
pod numer
7124


1 komentarz:

  1. Mam do zaoferowania program sprawdzający www.antyplagiat.net
    Jest to program przeznaczony na komputery z systemem Windows
    który umożliwia dokładne sprawdzanie różnego rodzaju tekstów czy nie zostały wykorzystane na innych stronach internetowych.

    Programem można sprawdzać dowolną ilość tekstów zarówno mogą to być artykuły, prace dyplomowe.


    Zapraszam do obejrzenia filmiku instruktażowego

    http://www.youtube.com/watch?v=TWxQZrZMU2U

    Sam skorzystałem i polecam w 100%!


    OdpowiedzUsuń

Moje video

Loading...

Popularne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© All rights reserved.

Zdjęcia i teksty prezentowane na tym blogu są własnością autora. Wykorzystywanie i kopiowanie zdjęć bez mojej zgody jest zabronione (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r.Dz.U.Nr 24, poz. 83).