poniedziałek, 22 maja 2017

Piknik Rodzinny w Parku Jordana w Krakowie 2017

W krakowskim Parku Jordana co krok to inna impreza, a każda z nich ciekawsza jedna od drugiej. 
21 maja 2017 zorganizowano Piknik Rodzinny. W ramach Pikniku organizatorzy uruchomili programy edukacyjne zachęcając dzieci i dorosłych do różnorodnych zabaw, quizów przyrodniczo-poznawczych, łamigłówek, promując jednocześnie parki narodowe, ochronę przyrody. 



Moja Ania na Pikniku Rodzinnym w Parku Jordana gra w domino - fantastyczną układankę przyrodniczą z ikonami ryb, ptaków, ssaków, różnych jaj, larw i innego paskudztwa. Trzeba znać łańcuch pokarmowy organizmów wodnych i lądowych. Wygrała dla mnie "Poradnik młodego tropiciela". Zabawa przednia, jednym słowem przyjemne z pożytecznym.


Ania właśnie zdobyła dla mnie ciekawą nagrodę książkową, dlatego tak się cieszymy.
** 


***
W Parku Jordana w ramach zorganizowanego Pikniku Rodzinnego odbyła się impreza "Marsz Dla Życia i Rodziny 2017".
Ideą organizatorów Marszu, jest przekonanie, że szacunek dla życia i rodziny stanowi fundament ładu społecznego.


 *****



***

1 komentarz:

  1. Gród Kraka to naprawdę ciekawe i pełne tajemnic miejsce, w tym roki w zwiedzaniu miasta pomogła mi wypożyczalnia samochodów Kraków Balice. Udało mi się ponownie odwiedzić centrum i załatwić wszystkie swoje sprawy :) polecam takie rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© All rights reserved.

Zdjęcia i teksty prezentowane na tym blogu są własnością autora. Wykorzystywanie i kopiowanie zdjęć bez mojej zgody jest zabronione (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r.Dz.U.Nr 24, poz. 83).