sobota, 21 kwietnia 2012

Kraków nocą

Wpadłam na kilka dni do Krakowa. Nie podarowałabym sobie, gdybym wychodząc z Dworca PKP nie zahaczyła na Rynek Główny. Niby nie po drodze, ale przy okazji kliknęłam parę zdjęć.



Teatr Słowackiego w Krakowie






Międzynarodowy Festiwal Kina Niezależnego Off Plus Camera 

Wpadłam Pod Barany na zwiady, chciałam zobaczyć jak świętują uczestnicy, czy laureaci Festiwalu Kina Niezależnego Off Plus Camera. Nagrodę główną przydzielono duńskiemu reżyserowi Mads Matthiesenowi za film "Teddy Bear".

 100 tysięcy dolarów to nagroda dla najlepszego młodego debiutanta filmowego. Na Rynku Głównym stoi samochód dla szczęśliwego zwycięzcy, nie wiem tylko w jakiej kategorii zostanie właścicielem tego białego autka.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© All rights reserved.

Zdjęcia i teksty prezentowane na tym blogu są własnością autora. Wykorzystywanie i kopiowanie zdjęć bez mojej zgody jest zabronione (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r.Dz.U.Nr 24, poz. 83).